Om onze website optimaal te kunnen gebruiken, raden we u aan om uw browser te updaten naar een recentere versie.

Vraagje? Wij staan voor je klaar!

Heb je vragen? Wij beantwoorden ze graag. Neem gerust contact met ons op en wij helpen je snel verder.
Hieronder vind je alvast een antwoord op een aantal vaak gestelde vragen.

Hoe komen mijn producten bij Studio Still?

Je goederen kunnen op drie manieren bij ons geraken:

  1. Je kan de producten zelf naar ons verzenden.
  2. Je kan de producten door ons laten afhalen tegen de gangbare prijs. Hiervoor werken wij samen met de pakketservice van DPD. Vraag ons gerust vooraf de prijs voor jouw zending.
  3. Je kan de producten zelf in onze studio afleveren. Maak hiervoor even een afspraak zodat we zeker aanwezig zijn.

Hoe stuurt Studio Still mijn producten terug?

Ook je goederen terugsturen kan op drie manieren:

  1. Zijn onze foto’s door jou goedgekeurd? Dan sturen we de producten terug via een verzekerde verzending door DPD tegen de gangbare prijs. Vraag ons gerust vooraf de prijs van jouw verzending.
  2. Heb je afspraken met een andere pakketbezorgers? Geen probleem: breng ons hiervan op de hoogte.
  3. Laat ons ook even weten als je zelf je producten wil ophalen.

Hoe krijg ik de foto’s in mijn bezit?

Wij leveren je foto’s in het gewenste formaat aan via WeTransfer. Je kan ze dan meteen downloaden op je computer.

Ben ik eigenaar van de foto’s?

Ja, na betaling van de foto’s ben je volledig eigenaar van alle beeldmateriaal. Wil je helemaal zeker zijn dat niemand jouw foto’s onrechtmatig gebruikt? Wij voegen graag jouw watermerk toe aan de foto’s, helemaal gratis!

Zijn mijn producten verzekerd?

Ja! Zowel bij het afhalen, het verzenden, in de studio als op locatie zijn de goederen door ons verzekerd.

Contacteer ons gerust als je hierover meer vragen hebt.

Krijg ik korting bij grotere productaantallen?

Studio Still biedt verschillende prijsmodellen aan op basis van prijs per stuk en uiteraard hanteren we volumekortingen. Hoe meer foto’s, hoe lager de prijs.

Heb je regelmatig nieuwe producten voor je webshop of catalogus? Studio Still biedt je pakketten aan in creditvorm. Zo kan je toch genieten van de korting voor grote aantallen, en de foto’s spreiden over een langere periode. We rekenen dan ook slechts één keer de instelkost aan.

Een voorbeeld: je koopt een pakket van 350 foto’s. Je beelden kosten dan maar € 5,35 per stuk, en je betaalt maar één keer de 34 euro instelkost. Hebben we bijvoorbeeld een reeks van 80 beelden gemaakt, dan hou je 270 credits over voor later.

Aarzel niet voor een vrijblijvende offerte of gesprek.

Fotografeert Studio Still ook op locatie?

Ja hoor, vooral bij grote aantallen is het handig om foto’s te maken op locatie. We werken dan aan een dagtarief met een minimum van 2 dagen. We bezorgen je vooraf een handige checklist om de shoot goed voor ter bereiden, zo verliezen we minder tijd. Zorg bijvoorbeeld voor een snelle aan- en afvoer van producten door alles alvast netjes klaar te zetten.

Aarzel niet voor een vrijblijvende offerte voor een shoot bij jou, of voor een gesprek.

Biedt Studio Still begeleiding bij de integratie in mijn webwinkel?

Neen, onze diensten beperken zich momenteel tot het fotograferen en aanleveren van beelden.

Krijg ik vooraf een proefopname?

Ja, dat kan. Proefopnames voorzien we van een beeldmerk. Ben je 100% tevreden? Dan halen we het beeldmerk weg.